úterý 28. června 2016

Včerejší a dnešní rozbalovačka 13,14,15

Tento týden začal opravdu krásně a doufám, že se ponese v duchu dobré nálady, až do konce.



V pondělí dorazila výhra od Rachel - Roo a tímto jí ještě jednou děkuji, udělala mi velkou radost.
http://rachel-roo-books.blogspot.cz/
Radost měl také manžel, prej nestačí že čtu, teď budu ještě malovat. :-D Jsem mu nabídla, že může malovat se mnou, jsou to přece relaxační omalovánky. :-D  Nechtěl, ale otevřel nám víno a pustil film, takže se mi malovalo hned líp. Zde je můj první, ještě nedokončený výtvor:


Rovnou přidám mini recenzi. Nečekala jsem, že je k tomu potřeba tolik pastelek, musím si přikoupit více barev, 24 je opravdu málo. Papír je krásně tvrdý, takže se dobře maluje. Obrázky jsou prostě luxusní a nápadité. Určitě si musím pořídit další, myslím si, že i dceři se budou líbit, ta maluje ráda, mě to nikdy moc nešlo. Je fajn, že se některé obrázky dají použít třeba jako obraz, nebo pohlednice. Hodnotím 5/5. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnešek se nese, také v dobré náladě. Zjistila jsem, že se mi vrátila moje oblíbená pošťačka, hurá, konečně nebudu muset lítat na poštu, protože umí použít zvonek. :-D Přinesla mi balíček od autorky Petry Nachtmanové, který ukrýval hned dvě knihy.


Už se těším, až se do nich začtu, autorka přidala i věnování, to mě potěšilo a musím se pochlubit. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poslední  balíček, který dneska rozbalíme, je z nakladatelství OMEGA. Přišel mi recenzní výtisk POVOLÁNÍ ŽEBRÁK, kde mě zaujala anotace, doufám, že bude i kniha stát za to. 


To bude pro dnešek všechno, snad vás nějaká kniha zaujme, nebo inspiruje. Mějte se krásně. Veronika




6 komentářů:

  1. Povolání žebrák mě taky celkem zaujalo... Přeji hezké čtení!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem rada, ze mas z omalovanek takovou radost :) i ostatni knizky vypadaji dobre, i kdyz mi, po pravde, nic moc nerikaji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, jsou moc hezké, třeba se ti nějaká knížka časem zalíbí a když ne, tak je spousta jiných. :-D

      Vymazat
  3. jeee vyhra dorazila. manzel to vydrzi :-) haha pry relaxacni :-) tak hlavne ze ma pochopeni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Za ty roky, už si zvyknul :-D Já jsem taky přežila jeho hraní na playstationu :-D My jsme fakt dvojka :-D

      Vymazat