pondělí 24. října 2016

TÝDENNÍ OPOŽDĚNÁ ROZBALOVAČKA

Ahojky knihomolci,

docela dlouho jsem nepsala knižní rozbalovačky, ne proto že by mi nic nedorazilo, ale spíše nebylo tolika času.
Neprve rozbalíme balíček od mojí oblíbené české autorky Petry Nachtmanové. Poslala mi svojí nejnovější knihu. Zaťukej mi na srdce. První čeho jsem si všimla je nádherná obálka a uvnitř knihy najdete i antistresovou omalovánku, kterou můžete použít do soutěže. Opět se jedná o humornou knihu a já se moc těším, až se začtu. Snad to bude co nejdříve... Tímto chci Petře Nachtmanové poděkovat za recenzní výtisk. Díky





Anotace:
Věra Kyselková se snaží o nalezení ženicha pro svou dceru a otce pro vnučku. Nejde o snadný čin, protože žádný vytipovaný muž nepostoupí ani do chodby za hlavními domovními dveřmi. Dcera Ida si naštěstí poradí dřív, než se její matka stačí rozkoukat. Klidně se zamiluje a není sama, kdo se v jejich rodině rozhodne upláchnout na křídlech nové lásky. Do celého láskového kolotoče se pletou šílené pokyny od ředitele banky Jožina. Věra společně s kamarádkou Inkou pracují v bance nespočetně let. A na začátku 21. století je nutí k velkým změnám podle nároků moderní doby. Musí si poradit s novými technologiemi, nudným školením i se změnou sídla jejich pobočky. Odporují, mračí se, ale nakonec plní každý příkaz z vyšších míst - při nezvládnutí totiž riskují odchod rovnou mezi nezaměstnané vysloužilce...



Druhý balíček je od mojí nové spolupráce Euromedia.cz. Měla jsem obrovské štěstí a dostala k recenzi knihu od známé autorky Liane Moriarty - TŘI PŘÁNÍ. Naposledy jsem od ní četla Zamilovanou hypnotizérku a doufám, že kniha bude ještě lepší. Anotace je docela lákavá. Děkuji i Euromedii za recenzní výtisk.




Anotace:
DEJ SI POZOR NA TO, CO SI PŘEJEŠ, MOHLO BY SE TO VYPLNIT… Říká se „do třetice všeho dobrého a zlého“ a pro Kettlovy sestry to platí trojnásob – jsou totiž trojčata. Rozumná Lyn se pokouší ustát roli vzorné matky, starostlivé manželky a úspěšné podnikatelky, aniž by přitom přišla o rozum. Její zdánlivě méně úspěšná sestra Cat, pracující v oddělení marketingu, se snaží nepřijít o vysněné dítě a o manžela, jakého jí každá závidí, a „chudák“ Gemma ani nemá co ztratit, střídá příležitostné práce, bydlení i muže. Ale je tomu opravdu tak, jak se na pohled zdá? Co když je ve skutečnosti všechno trochu, anebo možná dokonce úplně jinak?

Poslední třetí balík na mě čekal v zásilkovně, neodolala jsem a musela si objednat sérii pěti knih. Určitě je vám jasné, které to jsou. Jedná se o sérii - KVĚTY Z PŮDY, byly za skvělou cenu a chci poděkovat knižnímu klubu za jejich super výprodeje a akce.





Anotace:

Jediný tragický moment na dálnici mění doposud idylický život mladé šťastné rodiny v absurdní příběh. Po otcově smrti zůstávají sourozenci Christopher, Cathy a dvojčata Cory a Carrie se svou matkou sami a hlavně bez prostředků, a tak se Corinna rozhodne pro riskantní návrat k velmi bohatým rodičům, kteří ji však před lety vydědili. Děti zavře do podkrovního pokoje, kde jim vlastně nic neschází, nic kromě čerstvého vzduchu, živých květin a pocitu volnosti. Na půdě, kam je přístup jen z onoho pokoje si vybudují papírovou "zahradu"...


4 komentáře:

  1. Hezké úlovky :) Na Tři přání se taky chystám :) Užij si čtení a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě ty tři přání ! Kniha se mi líbí čin dál častěji a těším se na recenzi :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné novinky, sama se chystám na Tři přání :) Užij si čtení!

    OdpovědětVymazat