středa 4. ledna 2017

KNIŽNÍ VÝZVA 2017

Krásný Nový rok čtenáři!

Rozhodla jsem se letos zúčastnit hned tří Čtenářských výzev.

Už loni jsem se potýkala s výzvou na Databazeknih.cz a je pravda, že jsem splnila jenom 75% - důvod byl takový, že jsem četla knihy podle toho jak mi přicházely pod ruku a neřídila jsem se tématy, tak snad letos dosáhnu 100%.
Nová témata na rok 2017 najdete v odkazu: http://www.ctenarskavyzva.cz/

Druhou výzvu pořádá Ells ze Světa nadpřirozena a má úžasné obrázky. Vybrala jsem si s číslem 70 a doufám, že se mi podaří přečíst i něco málo víc. Tímto jí chci poděkovat, že se každý rok snaží pro nás výzvu zorganizovat.
Odkaz na její blog: http://ells.cz/?p=10675


Třetí výzva je letošní novinka od holek ze Světa mezi řádky. Sice si nejsem jistá, zda zvládnu přečíst 100 knih, ale je vymyšlená a propracovaná do nejmenšího detailu a protože jsem soutěživá - musím se zapojit. Moc chválím!!!
Odkaz na novou knižní výzvu: http://svet-mezi-radky.blogspot.cz/2017/01/knizni-meziradkova-vyzva-2017-o-knihu.html

Děkuji všem, kteří mají chuť vytvářet nové a nové výzvy a věřím, že se zapojí co nejvíce nadšených čtenářů.

Veronika

7 komentářů:

  1. Já mám ambici od Databáze knih, kde je mnohem lepší než minulý rok :) Ale :D Naposledy jsem skončila u knihy začínající jménem a já ze 72 knih neměla ani jednu na K :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Stalo se mi to samé, přečetla jsem 50 knih a ani jedna z nich nezačínala na písmeno V. :-D Nakonec jsem jednu našla v Listopadu a jmenovala se V mlze :-D

      Vymazat
  2. Ja jsem se na Databazi taky ucastnila a splnila jsem krom jednoho zadani vse :-) a letos jsem si predsevzala vlastni "vyzvu". Snad ji brzy zverejnim. Ale jen jedna technicka - lepsi bybylo dat vsechny ty odkazy na vyzvy jako hypertex. odkaz anebo to jen nevidim?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na tvojí výzvu. Verů vidíš dobře, většinou je dávám jako hypertex, ale tentokrát jsem je vložila mimo a už jsem to nepředělala. Příště se polepším. :-D

      Vymazat
  3. Hned tři výzvy? Já se učastním jen té od Ells. O Databázi zatím uvažuji a ta poslední vypadá opravdu zajímavě, ale to už je na mě moc :D Držím pěsti, ať se výzvy co nejlépe povedou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tří výzvy - paráda :-) Držím teda palce, ať se zadaří! Já jdu jen do těch prvních dvou, jak zřejmě už víš ode mě z blogu.)
    Zdraví Monika alias Mermaidka

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na Databázi knih splnila na 80 %, a knihu začínající na J. jsem také žádnou nenašla :( , tak nevím, jestli letos do té výzvy na Databázi vůbec půjdu... ale na ty ostatní se mrknu :) Ať se daří :)

    OdpovědětVymazat