pondělí 20. února 2017

VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE - únor

Krásné Pondělí,

slíbila jsem, že dneska vyhlásím dva výherce. Nejprve jsem chtěla nechat vybrat random.org, ale přišlo mi to takové neosobní. Proto jsem s dcerou napsala lístečky a nechala ji dva vytáhnout. Byla to mnohem větší zábava.



Ani jsem to nečekala, ale účast byla nad moje očekávání, celkově soutěžilo 10 čtenářek. Děkuji :-D Další soutěž plánuji na Duben, to bude můj blog slavit 1. rok.


A teď k výhercům - Knihu Krása z přírody vyhrává Nicol Fleisig - moc gratuluji!!!
                              - Knihu Následuj svůj vnitřní kompas vyhrává Barbora Červenková - gratuluji!!!


Snad se vám soutěž líbila a příště se znovu zapojíte. Mějte se krásně a užívejte si!  Výherce budu kontaktovat na jejich email.  Veronika


Žádné komentáře:

Okomentovat