středa 8. února 2017

ZÁVISLÁ NA TOBĚ

Alayna pracuje v nočním klubu, má za sebou peprnou minulost a tohle je přesně to, co potřebuje. Přes den studovala a dostala vysokoškolský titul z obchodu. Má radost a těší se na povýšení, chce se stát manažerkou klubu. Ten koupí nový majitel, ze kterého jsou všichni hotoví. Je nepřístupný, nadřazený a dovoluje si kritizovat všechno co si Alayne obleče.


"Přitahuje mě to k tobě, Alayno. Jsi krásná a sexy a chytrá a, ano možná trochu bláznivá, ale nejsi zlomená. A to mi dává naději. Pro mě samotného."


Hudson Pierce potřebuje zrušit svoje zasnoubení, matka s tím nesouhlasí a tak potřebuje někoho, kdo by dodal jeho slovům význam. Nabídne proto Alayne práci, kde mu bude dělat na oko přítelkyni, aby matka pochopila, že dokáže milovat. Za odměnu jí splatí vysokou studentskou půjčku. Alayne váhá, ale protože nemá rodiče a bratr se odmítá dále podílet na výdajích spojené s bytem, souhlasí.


Před rodinou a přáteli si hrají na šťastně zamilovaný pár a v soukromí si užívají nezávazný sex. Jediný problém, který tu vzniká jsou poruchy, kterými oba trpí. Alayne se nedokáže nezamilovat, tak aby dotyčného nezačala sledovat a Hudson je psychopat, který nemůže a nebude nikdy milovat. Zapeklitá situace....

"Jak jsem si však neustále v hlavě přehrávala, co řekl nebo udělal, začala stoupat moje poplašná vlajka. Přemýšlela jsem, jak často jsem byla odsouzená žít svými obsesivními vztahy anebo obsesí, jestli už obsesí trpím, anebo ne."

Je to po dlouhé době erotická kniha, kde hlavní představitelka nebyla povolná ke všemu a přestože Hudsona milovala, používala i selský rozum. Celkové rozvržení rolí mi přišlo docela vtipné a spisovatelka vytvořila něco co nejde jen tak dohromady. Většinou má problém muž a trpí nějakou sebestřednou poruchou a žena se ho snaží zachránit. Tady jsou oba šílení a tvoří velice zajímavý pár.

Samozřejmě tu najdeme mnoho vášnivého a spalujícího sexu, ale odehrává se i příběh, který nás nutí se usmát. Alayne to umí pořádně roztočit a nebojí se ani jeho matky, která je mimochodem pěkná mrcha. Líbilo se mi s jakou vervou dokáže bránit sebe i Hudsona.

Příběh se čte doopravdy sám a než se nadějete máte konec knihy. Už se nemůžu dočkat, až se začtu do dalšího dílu Nalezená v tobě. Chválím i samotnou obálku, je nádherná, taková smyslná. Každá žena, která má ráda erotické knihy, tak tuhle trilogii určitě ocení. Co nevidět vyjde i třetí díl.

HODNOCENÍ  5/5

2 komentáře: