úterý 9. května 2017

DÍVKA V LEDU

Bohatá, rozmazlená, krásná, kdo by čekal, že se její tělo najde v ledu. Nikdo netuší jak se tam dostala, byla unesena, přišla dobrovolně? Proč zrovna na tomhle místě, co tam dělala? Mnoho a mnoho otázek a tak málo odpovědí.

"Loděnici teď zakrýval velký bílý stan forenzního oddělení, jehož základna se ztrácela ve sněhových závějích. Jeden z asistentů pracujících na místě činu už čekal na Eriku, Mossovou a Petersona s kombinézami, které si před vstupem oblékli."

Do vyšetřování se zapojuje Erika Fosterová, byla dlouho mimo službu, její manžel byl při výkonu, kterému velela, zastřelen. Potřebuje na to přestat myslet a práce ji pomáhá. S vervou se pouští do vyšetřování a to se nelíbí vysoce postaveným lidem.

Nevzdává to a i když ji hrozí odvolání z případu, její intuice ji žene dál. Naštve spoustu lidí a nedává si zrovna moc pozor. Její chování způsobí několik problémů. Nejhorší je, že neohrožuje jenom sebe, ale také lidi ve svém okolí.

"Erika svým kolegům popřála dobrou noc, a když zůstala ve vyšetřovací kanceláři sama, pozorně si prohlížela tabule. Nad Andreinou fotografií se zastavila."

Naprosto dokonalá detektivka se spoustou vodítek a správně zamotaných situací. Četla jsem na ní několik recenzí a převážně byly kladné a pozitivní a prostě jsem neodolala a musela si jí přečíst také. Jsem ráda, že mě nezklamala, bavila mě od začátku až do konce a opravdu dlouho jsem netušila, kdo je vrah.

Autorovi se povedlo vylíčit jak to chodí mezi vysoce postavenými lidmi a těmi, kteří drží v rukou otěže. Je těžké vyšetřovat vraždu, když tahají za nitky  a nenechají tým správně pracovat. Opačným příkladem je podsvětí, ti, kteří nejsou vidět a mají mnoho jmen, další z těch s nimiž není radno si zahrávat.

"Vystoupila, zabouchla dveře a s dětmi v patách zmizela mezi obchody. Erika se natolik soustředila na Ivyinu reakci, když uslyšela název hospody, že příliš nevnímala, co právě řekla."

Dívka v ledu je jednoznačně chytlavá detektivka, potěší čtenáře jakéhokoliv věku. Nenechte se odradit tím, že má přes čtyřista stran, v pohodě ji přečtete za dva dny. Moc se těším na další knihu s názvem Noční lov, doufám, že dostanu stejně dobrou, nebo ještě lepší knihu.

O autorovi jsem mnoho slyšela a v každém knihkupectví okolo kterého jsem prošla se pyšnila Dívka v ledu. Je skvělé číst příběh, který je nám zeměpisně blízko, měla jsem pocit, že čtu něco známého. Myslím, že zaujme každého nadšence detektivních knížek.

HODNOCENÍ  5/5

1 komentář: