středa 17. května 2017

ODDANÁ TOBĚ


Alayna je beznadějně zamilovaná do Hudsona a zdá se, že není nic, co by je od sebe odloučilo. Už společně překonali tolik nástrah a pokaždé se nakonec vrátili opět k sobě. Ví, co mohou jeden od druhého očekávat a jejich láska den ode dne sílí. Touží po sobě a nemohou bez sebe být.

"Hudson mě polekal, šok ale neměl žádný vliv na můj už tak zrychlený tep. Ohlédla jsem se přes rameno a uviděla ho stát ve dveřích koupelny. Vypadal stejně jako vždycky - sexy a odtažitě."

Každý jim ale nepřeje a bývalá přítelkyně Celia umí zasadit pořádnou ránu. Protože Hudsona dokonale zná a sdílí s ním nejedno tajemství, je lehké zasít semínko pochybností nevyrovnané Alayne. Ta je pevně rozhodnutá, že nebude brát na nic zřetel, ale s Hudsonem není lehké pořízení, cítí, že jí neustále něco tají.

Snaží se to přejít, ale když jí Celia začne pronásledovat a sledovat jí, musí nějak zasáhnout. Rozhodne se, že zjistí celou pravdu, co je Hudson zač a proč se bojí svěřit se svojí minulostí. Dostane se na rozcestí a musí se rozhodnout co dál, odejít - nebo zůstat...

"I když mi všechno vynahradil a byli jsme stále spolu, ještě pořád jsem ze sebe nesetřásla pozůstatky jeho zrady. Snažila jsem se od nich oprostit, ještě než se vytvořily jizvy, ale teď, neočekávaně, se rány znovu otevřely."

Nejžhavější erotická romance současnosti. Málokdy se ztotožním s tím, co je napsané na obalu knihy, ale tady to vystihuje naprosto dokonale. Je to žhavé, je to erotické, je tam romantika a odpovídá současným trendům.

Závěrečný díl trilogie, na kterou jsem se moc těšila. Občas je potřeba vzít si do ruky knihu, u které nemusíte moc přemýšlet. Děj plyne sám a nečeká na vás mnoho překvapivých zvratů. Naprosto splní svůj účel, pobaví a poskytne pořádnou erotickou jízdu.

Fixed je moderní erotická kniha, se spoustou nespoutaného sexu, nevyřčených otázek a špatně odhadnutých situací. Přesto je tato trilogie něčím zvláštní a proto mě tolik učarovala. Nespíš je to tím, že Alayna trpí stalkingem a svůj vztah rozvíjí se sociopatem, který není schopný milovat.

Spisovatelka spojila dva úplně rozdílné lidi. Dohromady vytvořili pár snů a zároveň vražednou kombinaci. Oba bojují doslova sami se sebou a není jednoduché aby se navzájem milovali a neprojevilo se jejich horší já.

Děkuji nakladatelství IKAR za poskytnutí recenzního výtisku.

Knihu zakoupíte ZDE.










Žádné komentáře:

Okomentovat