úterý 31. října 2017

Nespoutaný milenec

Ten kdo sleduje můj blog, tak určitě ví, že pomaličku čtu dlouho sérii, a to Bratrstvo černé dýky. Nevím, kdy se mi podaří dostat na konec, ale určitě to ještě nějakou dobu potrvá. Nespoutaný milenec je pátým dílem, nebudu se tu dlouze rozepisovat o velkém klanu upírů a jejich nepřáteli bezduchými.

Tentokrát autorka věnuje knihu Vishousovi, je zvláštní, má zářící ruku a dokáže s ní divy. Nechce se vázat, nechce aby si ho někdo všímal, je celkově divný i na upíra. Jak už to bývá, v každém díle, povětšinou dostanou šanci najít si družku a ani tady to nebylo jinak. Je to doktorka, jedna z nejlepších, operuje srdce a je cílevědomá.

Ono ani tak nejde o tyhle dva, ale konečně se nám poodkryje tajemství Stvořitelky. To se mi líbilo a popravdě klidně bych toho uvítala víc, ukazuje se, že i ona má svoje neduhy a udělala něco, za co musí nést svůj trest.


Bylo také skvělé, že se tu zas tolik nebojovalo s bezduchými, zabrousili jsme do minulosti a příběh Vishouse byl hodně zajímavý. Konečně také spisovatelka popsala, jak funguje upíří svět, co se očekává a jaké zvyky se dodržují. I přestože si většina myslí, že je to přežitek.

Opět tu samozřejmě nechyběl sex, nejenom nespoutaný, ale tentokrát dosti drsný a dominantní. Chvílemi jsem si myslela, že čtu Padesát odstínů šedi, pouze s tím rozdílem, že tady teče opravdu krev.

Jsem ráda, že tento díl mě zas a znova nabudil, a mám chuť si co nejdříve přečíst pokračování. Kdo ví, co všechno má ještě spisovatelka v rukávu a čím vším, nás ještě překvapí. Je tu spousta nedořešených otázek a já na ně chci znát odpovědi.

HODNOCENÍ  5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat