středa 30. března 2016

Přečteno za Březen 2016

Ahoj čtenáři v měsíci Březen jsem toho moc nestihla, moje holky měly narozeniny a samozdřejmě nesměl chybět dort, musím se vám pochlubit sice to sem nepatří, ale snad to zvládnete, protože já jsem se u toho fakt navztekala :-D

Ještě bych chtěla podotknout že jedna je moje dcera (6 let) a druhá je (a teď jsem se neupsala) moje o 25let mladší ségra (4 roky).


Takže celkem jsem přečetla 3 tituly.  První byl Hostitel - ten mi zabral nejvíc času, půjčila jsem si ho od sestřenice a nemohla jsem se dostat na konec. Musela jsem si ho prostě přečíst, protože Sága upírů to je moje taková menší srdeční záležitost a tohle je přece od stejné autorky.

Druhý titul je novinka, která mě moc lákala Odvrácená tvář lásky a udělala jsem dobře líbila se mi moc, teda až na tu obálku a vazbu zvanou paperback.

A jako poslední jsem šáhla po knížce, kterou už jsem měla chvilku doma a moc se mi do ní nechtělo s názvem Pusinka aneb jak jí říkám já vyšetřuje SIMON.

Více v recenzích Vaše Veronika





Žádné komentáře:

Okomentovat