úterý 29. března 2016

Přečteno za Leden 2016

Ahoj všem :-D
Tento blog je nově vytvořený, dříve jsme měli doménu na webnode, ale pro špatné vytváření stránek a stále se nedařící diskusi, která tam prostě nešla vložit, jsme se rozhodli přesedlat někam jinam. A začneme hezky od nového roku:

Pod Vánočním stromečkem jsem našla trilogii Hotel v Paříži

 Je to taková francouzská odpověď na 50 odstínů šedi - akorát že tady najdete děj i zápletku. Určitě dodám recenzi jakmile se nám podaří doupravit stránky. Jsou to docela tlusté knihy první má 624 a poslední přes 400 stran.

Pak jsem si přečetla Šepot vzdálených chvil tuto knihu jsem si objednala na bux.cz

Opět skoro 500 stran. Od této autorky moje první a určitě ne poslední kniha.

A vše jsem zakončila knihou Než jsem tě poznala - pro její velmi, velmi kladné hodnocení.


Myslím že za měsíc Leden to šlo - 5 knih a všechny měly minimálně 400 stran. Recenze už mám napsané jakmile to půjde vložím je sem. Vaše Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat