sobota 14. května 2016

MILENEC Z TEMNOT

Anotace

Úvodní román slavného cyklu představuje tajné bratrstvo šesti upírských bojovníků, ochránců rodu. Ti ve skrytu noci vedou nekonečnou a neúprosnou válku s odvěkými nepřáteli o svá území v Caldwellu. Nejkrvežíznivějším z upírů je vůdce bratrstva, Wrath, který touží odplatit vraždu svých rodičů. Avšak když jeden z jeho nejstatečnějších bojovníků padne a zanechá po sobě polorodou sestru, musí za ni Wrath vzít zodpovědnost. Zavede ji do světa neživých, o němž dosud neměla tušení, do světa smyslnosti, o níž se ji nezdálo ani v nejdivočejších snech.


Autor: J.R.Ward
Nakladatel: Baronet
Počet stran: 464
Rok vydání: 04/2010
Vazba: Pevná

Recenze:

Není král jako král. A o králi upírů to platí dvojnásob. Wrath by měl vést Bratrstvo černé dýky, ale místo toho se degradoval na válečníka. Vede útoky proti jejich nepřátelům bezduchým. Každý ze sedmi upírů je něčím vyjímečný. Ať už povahou nebo schopnostmi. Například Darius, který záhy umírá, je velký sběratel a má uměleckou duši. Zůstane po něm jediná dcera Beth. Ta se živí jako novinářka a o světě upírů nemá nejmenší ponětí. Ani neví kdo vlastně její otec byl, vyrůstala jako sirotek. Blíží se její 25 narozeniny a to znamená, že se může přeměnit v upíra. Není to však jisté, jelikož nemá čistou krev a je tzv. míšenka.
Wrath po smrti Dariuse cítí, že mu dluží laskavost. Uvolí se, že Beth proměnou provede a dá jí napít své čisté krve, bez toho by totiž nepřežila. Mezi Beth a Wrathem vznikne velké citové i sexuální pouto. Přesto že Wrath už svou Shellan má, není schopen se s Beth rozloučit. Nemůže z ní přece udělat královnu, to by Stvořitelka nedovolila....


Moje hodnocení:

Tuto knihu jsem poprvé zaregistrovala, když už bylo vydáno asi 7 dílů. Což mě trochu odradilo. Dnes už jich je 13 plus průvodce.
Co se jí ale upřít nedá je nezvykle rychlý děj. Přečetla jsem jí během jednoho dne a stránky se otáčely samy. Samotný příběh se nedá hodnotit nijak špatně, je to fantasy s velkou dávkou SEXU.
Autorka pomalu čtenáře seznamuje se světem upírů. Líčí jejich zákony a tradice. V úvodu najdete vysvětlení pojmů – to mi hodně pomohlo zorientovat se kdo kým je.
Určitě v této knížce nehledejte nějaký hlubší děj. Je to oddychová četba u které se přenesete do jiného světa a budete si představovat sexydrsného Wratha...
Všechny postavy jsou zvláštní, přesto na mě nikdo nepůsobil špatně, spíš naopak. Zamilovala jsem si celé bratrstvo.

Navnadila mě tak, že si přečtu i zbývající díly. Suprově jsem se u toho odreagovala. Pokud máte rádi kombinaci vášnivého sexu a fantasy světa – tak je to kniha určená právě pro vás.

                                                                HODNOCENÍ 5/5


Žádné komentáře:

Okomentovat