pátek 13. ledna 2017

Knižní "meziřádková" výzva

Ahoj čtenáři!

Svět mezi řádky pořádá Knižní výzvu 2017 a protože se mi už povedlo 3 knihy přečíst, přidávám svůj první úkol.

1. část - 3 přečtené knihy (1 vstup)

Úkol: Opište nejzajímavější citát z těchto třech přečtených knih, nad kterým budeme moci s Wish rozjímat! :)

  • ZTRACENÁ
  • POPPY DAY
  • ZLO

Citát jsem si vybrala z knihy od Amandy Prowse - POPPY DAY
  • "Říct, že ho miluju, mi nepřijde dostatečné. Je v tom o tolik víc než jen to. Je to dokonalá a čistá láska. On je mým člověkem a já jsem jeho, jsme si souzeni. Můj svět je v pořádku, jen když jsem s ním. Dýchá se mi dobře, jen když je poblíž."
                                                                                                                 Strana 196


1 komentář:

  1. Gratuluju k prvnímu splněnému úkolu. I já jsem už přečetla 3 kmihy a taky jsem mohl dnes první úkol splnit také.

    OdpovědětVymazat