pátek 13. ledna 2017

VÁŠNIVÝ SVŮDNÍK


Právě jsem se rozhodla, že si musím najít vášnivého Francouze - doteď jsem netušila o co přicházím... :-D

Mia dokončila vysokou školu a s kamarádkami vyráží na poslední rozloučení, než se vrhnou do zodpovědného života. Kam jinam, než do slavného Las Vegas. Mia je zvláštní osobnost, je tichá a ani trochu se do tohoto světa nehodí. Má svoje tajemství, kde přišla o svůj největší sen. Chtěla tančit, být úspěšná a jedna nehoda zkazila všechno to, pro co žila.

"Čekají mě tři požehnané týdny prázdnin, než se odstěhuju na druhý konec země a poprvé v životě nebudu muset dělat vůbec nic."


Rozhodne se, že tentokrát bude někým jiným. Nebude upjatá, bude si užívat, naposledy, než začne studovat další školu. Potkává v baru Ansela, líbí se jí a když se náhodně setkají, chce si ho vychutnat, nepřemýšlet o budoucnosti. Vypije moc alkoholu a zbytek je jedna velká rozmazaná šmouha. Ráno se probouzí nejen s velkou kocovinou, bolavým tělem, ale i zlatým kroužkem na svém levém prsteníčku. Vdala se za úplně neznámého muže!

Něco ji říká že nemusí tento sňatek ihned rušit, užije si a Ansel jí nabízí léto v Paříži. Nejprve váhá, ale neshody s otcem rozhodnou, pročistí si hlavu, udělá něco střeštěného, pozná překrásné město. Z prvotního úletu se stává silné pouto, otázkou zůstává, proč s tímto šíleným  plánem souhlasil i svůdný Ansel? Kdo by si nastěhoval cizí ženskou domů, jako svojí právoplatnou manželku?


"Ale z nějakého důvodu - sveďme to na alkohol - se pořád dívám na toho sexy muže a moje rty neslyšně šeptají ahoj."


Přiznám se, že Vášnivý svůdník je první kniha, kterou jsem od autorky četla. Znám její tvorbu Božského, ale nikdy jsem se k ní nedostala. Což je velká chyba, musím to napravit. Vlastně se jedná o dvě autorky, to jsem netušila a pseudonym, který používají je spojení jejich křestních jmen. Píší erotickou četbu, přesto jejich slovník není vyloženě vulgární, balancuje na takové hranici. Moc se mi jejich popis líbil.


Jediné co bych knize vytkla je jednoduchá a dost laciná zápletka. Vegas a vše okolo něj je hodně profláknuté a takové ohrané. Vášnivý svůdník dokonale splňuje to, proč je kniha napsaná. Je to oddechová četba, kde se máte odreagovat, představovat si a popustit uzdu svojí fantazii. Hodí se na letní večery se skleničkou vína a příslibem tajemné noci.


"Zblízka si všimnu, jak má dokonalou pleť. Nejen čistou, ale naprosto hladkou a vyrovnanou. Tváře má lehce zrůžovělé, klukovsky se červená. Řekla bych, že vypadá o něco mladší, než je. Na jevišti by neměl konkurenci."


Bylo milé si odpočinout od thrillerů, detektivek a vážné četby. Občas je potřeba vypnout a představovat si dokonalý život, dokonalého muže. Přestože tento žánr už tolik nevyhledávám, znova jsem se vrátila do krásných let, kdy mi tato literatura byla velkým přítelem. Okamžiky kdy člověk může uniknout skutečné realitě, i když je mu jasné, že takhle to NIKDY nefunguje, jsou nedocenitelné.

Asi každá žena si představuje svého vášnivého Francouze a není na tom nic špatného. Pokud si někdo koupí tuto knihu, dostane přesně to, co očekává. Romantické chvilky, nádherného muže a hodně, opravdu hodně sexu. Nehledejte tu nějaký extra příběh, o ten tu nejde. Záleží jenom na tom, jak velkou představivost máte...

Děkuji nakladatelství JOTA za poskytnutí recenzního výtisku.

Knihu zakoupíte ZDE.



HODNOCENÍ  5/5

4 komentáře:

  1. Možná se zeptám jak idiot, ale dle tvého popisu a anotace odhaduji, že je to YA kniha, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala by se tam zařadit, záleží na tom jak moc jsou YA čtenáři zběhlí v sexuálních praktikách. :-D

      Vymazat
  2. Nevím proč, ale poslední knížkou s takovouto tématikou byly Odstíny a od té doby jsem těmto knihám dala velkou pauzu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo odstíny :-D Také jsem po nich dlouhou dobu nic nečetla :-D

      Vymazat