středa 30. března 2016

Přečteno za 02/ 2016

Ahojky, přes to že je Únor měsíc krátký tak mě se podařilo přečíst 6 knih (asi že byl přestupnej :-D)
Začala jsem známou a všude propagovanou knihou Dívka ve vlaku. 
Tu jsem si také koupila sama, protože když je něco tak profláknutýho tak já to prostě musím mít že? :-D 


Jako druhou, třetí a čtvrtou knihu jsem přečetla TRILOGII SELEKCE, kterou mi půjčila moje blogová kolegyně Lucka. Jo romantika to je moje. Akorát škoda, že nevyšla už tak před 10 lety to by jinak byla moje srdcovka - asi už stárnu.

Pátá kniha - Z lásky k vám - opět od kolegyně Lucky tohle je silný příběh o domácím násilí, nedoporučuji nikomu se slabou povahou, ale stojí za přečtení a hlavně za zamyšlení.

 A poslední - to jsem se vrátila trochu do klasiky - koupila jsem si Na větrné hůrce ve výprodeji za 74 Kč.  Na škole jsem jí odmítala číst - zdála se mi moc složitá a nezáživná - jenže do této knížky musí člověk prostě dospět, aby ji pochopil. A ocenil tu krásu.


Vaše Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat