sobota 4. listopadu 2017

HRA NA LEŽ

Moje první kniha od Tess Stimson, pojednává o dvou rodinách, kterým při spuštění požárního poplachu zaměnily děti. Přijde se na to až za patnáct let, když má jedna z dívek nehodu a doktoři jí dávají krev. Má odlišnou krevní skupinu a je nemožné, aby byla jejich dcera.

Její matka si pohrává s myšlenkou, jestli náhodou neotěhotněla těsně před svatbou s kamarádem. Problém je v tom, že si nic nepamatuje, byla tehdy opilá a má pořádné okno. Vezme kartáčky a  nechá udělat testy DNA aby si byla jistá. Jakmile dorazí, zjistí, že Florence není manželova dcera, ale ani její.

Je možné, že někde žije její biologická dcera, zatouží jí poznat, chce vidět na vlastní oči, jak vypadá. Rozhodne se kontaktovat nemocnici a rozhýbe věci tak, že se to už nedá zastavit. Manžel s tím nesouhlasí a sled událostí zasadí do jejich manželství velký klín.


Hra na lež mě bohužel tak úplně nedostala, má zajímavé téma, ale je trošičku nudně podané. Což je veliká škoda, protože občas to začalo nabírat na síle a najednou to upadlo. Asi nejvíc mi vadilo to, že je tak předvídatelná. Stane se přesně to k čemu celý příběh směřuje. Na druhou stranu vás to zase nerozhodí a nemusíte se snažit vymýšlet šílené scénáře.

Jediný zvrat, který jsem nečekala se konal skoro na konci knihy, ale přišel mi přehnaný. Chybělo mi v knize víc akce, prostě plynula, nijak zvlášť nevybočovala. Musím jí tedy hodnotit jako průměr, je to typ knihy, která vás sice neurazí, ale ani nijak nenadchne. Taková nenáročná četba na dobrou noc před spaním.

Rozhodla jsem se, že ale dám autorce ještě šanci, protože její další knihy čtenáři hodnotí lépe. Doufám, že najdu to pozitivní a knihy mě více osloví.

HODNOCENÍ  3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat