středa 14. února 2018

NEBEZPEČNÁ laskavost

Kamarádky na život a na smrt, nebo jenom na oko. Takhle se dá charakterizovat vztah mezi Emily a Stephanií. Zvláštní kamarádství, které vzniklo na základě dětí. Mateřství sebou přináší mnoho změn, často se stane, že se úplně odřízneme od reálného světa, nebo se naopak nedokážeme stáhnout.

Abych to upřesnila, Stephanie přišla o manžela, bratra i rodiče. Zůstal jí jenom pětiletý syn. Obětuje pro něj cokoli, ale také potřebuje oporu, promluvit si s někým, kdo chápe, jak se cítí, touží po kamarádce. Jenže najít takovou, se kterou by si rozuměla je docela oříšek. Proto píše blog pro maminky, které se cítí stejně. Sdílí s nimi starosti, rozebírají mateřství, probírají úplně všechno.


Na druhé straně Emily, je vytížená žena, která dělá v módním průmyslu. Je sebevědomá, ví co chce, umí se prosadit. Vede pěkný život, má manžela, pětiletého syna, peníze, pěkný dům. Jediné co nemá, je čas. Chodí pozdě z práce, nemůže se dostatečně věnovat synovi, potřebuje chůvu. Často se stane, že ho nemá kdo vyzvednout ze školy, proto si najde kamarádku, Stephanie je dokonalá. Je to taková Super máma, ví co děti potřebují, a není ji za těžko postarat se o kamarádčino dítě.

Tráví spolu víkendy, navštěvují se, snaží se jedna druhé pomoci. Vzniká hlubší vztah, pomaličku si odkrývají svoje nejhorší tajemství. Obě mají pocit, že se dokonale znají, přesto pravda bývá děsivá. Když se Emily ztratí, Stephanie rozjede pátrání, začíná zjišťovat, že kamarádku nikdy pořádně neznala...



"Od té chvíle mi začalo podvědomí přehrávat hororové scénáře: někdo Emily unesl, vytáhl z auta, zavraždil, mrtvolu pohodil do příkopu. Nebo Emily dostala ránu do hlavy a teď někde bloudí, protože ztratila paměť. Třeba ji někdo už našel. Možná ji někdo přivede domů."


Kniha je psaná tak, že se obě ženy střídají, každá vypráví události podle sebe. Do toho je příběh prokládán blogem. Je tu krásně vidět, jak si člověk věci idealizuje, snaží se vypadat dobře, pravdu zaonačí a přidá si na popularitě. V okamžiku, kdy není sledován, tak už to není tak fantastické, naopak je to většinou podlé.

Moc se mi líbilo, jak se všechno vyvíjelo, třeba dlouho se mluvilo o tom, jak zemřel její manžel. V každé další kapitole jsem se k tomu dozvěděla další a další informace. Až jsem nakonec zjistila, že ač na mě jeho smrt působila jinak, na konci jsem změnila názor. Dokonalé.

Kniha mě nenechala vydechnout, potřebovala jsem vědět, co se stane dál. Co všechno se změní, jak se kdo zachová, co ještě vyplave ven. Všechno do sebe zapadalo, nenašla jsem nic, co by nebylo vysvětlené, nebo nedořešené. Natolik mě kniha dostala, že jsem na konci měla pocit, že nutně potřebuju někoho zabít. Samozřejmě tím myslím jednu z postav. :-D

Na to, že je Nebezpečná laskavost autorčinou prvotinou, tak si nasadila hodně vysokou laťku. Protože kniha se neskutečně dobře četla, řadím ji mezi lepší psychothrillery a přeju si, aby co nevidět vyšla další kniha. Sice netuším, jestli ještě něco napsala, ale to nevadí. Také vás určitě naláká hezká obálka, sice mám v ruce recenzní výtisk, ale i ten je pěkně zpracovaný. Věřím, že kniha s pevnou vazbou, bude překrásná.



Děkuji nakladatelství LEDA za poskytnutí recenzního výtisku, moc jsem si to užila.

Knihu zakoupíte ZDE.


HODNOCENÍ    5/5



3 komentáře:

  1. Pěkná recenze, kniha není přímo můj žánr, ale na první pohled mě nalakála díky své nádherné obálve. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem také dostala na recenzi a taktéž se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Většina rakovin prostaty jsou adenokarcinomy, rakoviny, které se vyskytují v žlázových buňkách epiteliální tkáně prostaty. Rakoviny prostaty obvykle postupují pomalu a v počátečních stádiích nevyvolávají žádné příznaky. Nakonec se nádor může zvětšit stejně jako použití miny, prostaty, přitlačení na močovou trubici a způsobení bolestivé nebo časté močení a krve v moči. Takže jsem byl s touto rakovinou prostaty tak nepříjemný, pak jsem se rozhodl udělat online hledání toho, jak vyléčit rakovinu, protože jsem si hodně přečetl o bylinném léku, narazil jsem na mnoho svědectví o tom, jak doktor Itua vyléčí HIV / herpes, pak Rakovina byla uvedené pod komentářem. S odvahou jsem kontaktoval doktora Ituu a poslal mi jeho bylinné léky prostřednictvím kurýrní služby, pak mě požádali, abych si ho vyzvedl na své poště, což jsem rychle udělal. Kontaktoval jsem doktora Ituu, že jsem obdržel bylinné léky, takže mě poučil o tom, jak ho pít tři týdny, a tak doktor Itua bylinné medicíny vyléčí můj karcinom prostaty. Léčba trvá tři týdny a byl jsem úplně vyléčen. Dr. Itua je bůh poslaný a děkuji mu každý den mého života. Kontaktujte ho nyní na: E-mail: drituaherbalcenter@gmail.com/ Whatsapp: +2348149277967.
    Vypsal, že dokáže také vyléčit následující nemoci níže ... Mozkové amidy. Rakovina plic, rakovina mozku, rakovina jícnu, rakovina žlučníku, gestační trofoblastická choroba, rakovina hlavy a krku, Hodgkinův lymfom, střevní rakovina, rakovina ledvin, leukémie, rakovina jater, melanom, mezoteliom, mnohočetný myelom, neuroendokrinní nádory, Hodgkinův lymfom, rakovina ústní dutiny, Rakovina vaječníků, rakovina sinusů, sarkom měkkých tkání, rakovina páteře, rakovina žaludku, rakovina semenníků, rakovina krku, rakovina štítné žlázy, rakovina dělohy, rakovina vaginální, rakovina vulvární. Alzheimerova choroba, autismus, spalničky, tetanus, černý kašel, tuberkulóza, detská obrna a adrenokortikální karcinom. Alma, rakovina dělohy, rakovina prsu, alergická onemocnění. Rakovina ledvin, Love Spell, Glaukom., Katarakta, Makulární degenerace, Kardiovaskulární onemocnění, Plícní onemocnění.Zamčená prostata, Osteoporóza.Generalizovaná dermatitida, Alzheimerova nemoc, Mozkový nádor, Lupus, Rakovina endomertilu, cerebrovaskulární choroby
    Demence. Kolorektální karcinom, loterijní kouzlo, rakovina močového měchýře, rakovina kůže, rakovina vaječníků, rakovina pankreatu, HIV / AIDS, nádor na mozku, herpes, non-Hodgkinův lymfom, zánětlivé onemocnění střev, Copd, cukrovka, hepatitida

    OdpovědětVymazat