pondělí 12. února 2018

V MOCI NÁSILNICKÉHO OTCE

Tohle je kniha, která se nedá hodnotit, jako dobrá, nebo špatná. Je to životní příběh, dnes už dospělé ženy, která vzpomíná na svoje dětství. Je to otevřená zpověď, která má varovat, povzbudit, změnit svět. Přiznám se, že se mi to strašně špatně četlo, nemá s tím nic společného styl psaní, ale obsah je natolik depresivní, že to asi zamává každým.

Psát o čem kniha je, není potřeba, stačí si přečíst název. Otec je zjevně poznamenaný vlastním dětstvím, trpí nějakou utkvělou představou, že vlastně dceři prospívá. Chce aby byla dokonalá, dokonalá ve hře na klavír. Mučí ji dlouhé hodiny, cvičí stále dokola a dokola. Bije jí, ponižuje, trápí hlady, zavírá ji v pokoji. Všemu přihlíží matka, která je mu naprosto podrobená a další dcera.

Hodně dobře, je tady vysvětlené, proč oběť mlčí, proč se neozve, cítí vinu. Ano, děti jsou zcela v moci svých rodičů, čekají od nich ochranu, když tomu tak není, mají pocit, že zklamaly. Získají mylnou představu, že si takové zacházení zaslouží, snaží se zavděčit, touží po uznání, které nepřichází.


Naprosto jsem nechápala její matku, musela vědět co se děje, takhle malé dítě určitě oblékala. Modřiny musely být vidět, ale mlčela. Stejně tak jí muselo být jasné, že cvičit dlouho do noci, den co den, je nenormální. To se tak bála o svůj klid, že raději obětovala dceru? Mohla s tím něco udělat, přestože nebyla zlá a snažila se, nedokázala se vzepřít, zachránit svojí holčičku. Bude to znít asi hrozně, ale při čtení jsem si přála, aby se k ní manžel choval stejně, protože nechat takhle trápit vlastní dítě a nic s tím neudělat, je nechutné.

Otec dceru zlomil natolik, že si vypěstovala anorexii, docela se divím, že se nezabila. Nedokážu si představit, že by takhle měly žít moje děti. Sama mám moc ráda hudbu a několik let jsem aktivně na klavír hrála. Je to krása, ale určitě mě nikdy nikdo nenutil, dělala jsem to proto, že jsem sama chtěla. Také mám dceru a doufala jsem, že možná bude můj koníček sdílet, stále máme doma klavír. Jenže dcera je natolik hyperaktivní, že je mi naprosto jasné, že bych ji tím jenom trápila. Proto jsem se rozhodla, že ji nebudu zatěžovat něčím, co vyžaduje soustředěnost.

Knihu doporučuji přečíst každému, je to těžké, ale třeba si budete potom víc všímat. Ano, dlouho čekala, že si někdo všimne, že se jí někdo zeptá, ale nestalo se tak. Také tu popisuje jak funguje systém, to je úplná katastrofa. Nějaké city, na to se nebere ohled. Snažme se nebýt lhostejní, takhle týrané děti, často své rány skrývají, špatně se jim o tom mluví, stydí se a hlavně se bojí!

Tohle je kniha, která je napsaná podle skutečného příběhu, žádná fikce. Autorce je dnes 34 let a snaží se pomáhat dětem, které si musely něco takového prožít. Jsem tak ráda, že mám milujícího manžela, otce dvou mých dětí, který by pro ně udělal cokoli. Maminky nezavírejte oči, pokud je vašemu dítěti ubližováno, nebojte se vzepřít, jsou to přece naše malé poklady, které jsme devět měsíců nosily pod srdcem.


HODNOCENÍ   5/5


2 komentáře:

  1. Pěkná recenze, věřím, že je kniha opravdu hodně silná a svým způsobem děsivé. Proto bych se do ní v nejbližší době nepouštěla, v současné situaci bych to asi nepřežila. .))

    OdpovědětVymazat
  2. Většina rakovin prostaty jsou adenokarcinomy, rakoviny, které se vyskytují v žlázových buňkách epiteliální tkáně prostaty. Rakoviny prostaty obvykle postupují pomalu a v počátečních stádiích nevyvolávají žádné příznaky. Nakonec se nádor může zvětšit stejně jako použití miny, prostaty, přitlačení na močovou trubici a způsobení bolestivé nebo časté močení a krve v moči. Takže jsem byl s touto rakovinou prostaty tak nepříjemný, pak jsem se rozhodl udělat online hledání toho, jak vyléčit rakovinu, protože jsem si hodně přečetl o bylinném léku, narazil jsem na mnoho svědectví o tom, jak doktor Itua vyléčí HIV / herpes, pak Rakovina byla uvedené pod komentářem. S odvahou jsem kontaktoval doktora Ituu a poslal mi jeho bylinné léky prostřednictvím kurýrní služby, pak mě požádali, abych si ho vyzvedl na své poště, což jsem rychle udělal. Kontaktoval jsem doktora Ituu, že jsem obdržel bylinné léky, takže mě poučil o tom, jak ho pít tři týdny, a tak doktor Itua bylinné medicíny vyléčí můj karcinom prostaty. Léčba trvá tři týdny a byl jsem úplně vyléčen. Dr. Itua je bůh poslaný a děkuji mu každý den mého života. Kontaktujte ho nyní na: E-mail: drituaherbalcenter@gmail.com/ Whatsapp: +2348149277967.
    Vypsal, že dokáže také vyléčit následující nemoci níže ... Mozkové amidy. Rakovina plic, rakovina mozku, rakovina jícnu, rakovina žlučníku, gestační trofoblastická choroba, rakovina hlavy a krku, Hodgkinův lymfom, střevní rakovina, rakovina ledvin, leukémie, rakovina jater, melanom, mezoteliom, mnohočetný myelom, neuroendokrinní nádory, Hodgkinův lymfom, rakovina ústní dutiny, Rakovina vaječníků, rakovina sinusů, sarkom měkkých tkání, rakovina páteře, rakovina žaludku, rakovina semenníků, rakovina krku, rakovina štítné žlázy, rakovina dělohy, rakovina vaginální, rakovina vulvární. Alzheimerova choroba, autismus, spalničky, tetanus, černý kašel, tuberkulóza, detská obrna a adrenokortikální karcinom. Alma, rakovina dělohy, rakovina prsu, alergická onemocnění. Rakovina ledvin, Love Spell, Glaukom., Katarakta, Makulární degenerace, Kardiovaskulární onemocnění, Plícní onemocnění.Zamčená prostata, Osteoporóza.Generalizovaná dermatitida, Alzheimerova nemoc, Mozkový nádor, Lupus, Rakovina endomertilu, cerebrovaskulární choroby
    Demence. Kolorektální karcinom, loterijní kouzlo, rakovina močového měchýře, rakovina kůže, rakovina vaječníků, rakovina pankreatu, HIV / AIDS, nádor na mozku, herpes, non-Hodgkinův lymfom, zánětlivé onemocnění střev, Copd, cukrovka, hepatitida

    OdpovědětVymazat