sobota 30. dubna 2016

DUBEN - malé ohlédnutí

Knižní přírůstky





Jako první mi dorazil recenzní výtisk HOSTINA LEDU A OHNĚ
od nakladatelství OMEGA. Je to kuchařka
a recenzi najdete ZDE
Moc se mi líbila, dokonce jsem z ní hned upekla.
Hodnocení  5/5







Také jsem od nich obdržela k recenzi knížku určenou 
dětem - PINOCCHIOVA dobrodružství.
 Tu jsme četly s dcerou. Recenze ZDE.
 A dostala od nás 4/5 







Další recenzní výtisk dorazil  z knihkupectví MEGAKNIHY
POSLEDNÍ DOPIS OD TVÉ LÁSKY
Dostal vysoké hodncení  5/5 a patří mezi dva nejlepší tituly 
co jsem četla v Dubnu.
Recenzi najdete ZDE.






Jelikož jsem to nevydržela, tak jsem si objednala další 3 knížky. 
  1. MATKOU ZE DNE NA DEN 
  2. KRÁLOVÉ BOURBONU
  3. OFICIÁLNÍ ILUSTROVANÝ PRŮVODCE - Sága stmívání
Ke konci měsíce, nakonec dorazil ještě jeden recenzní výtisk DÍVKA, JIŽ SI TU ZANECHAL
od knihkupectví DOBRÉ KNIHY.   Číst a následně recenzovat ji budu v Květnu. Ale už teď se na ní moc těším...

PŘEČTENO ZA DUBEN

  1. DÍVKA, KTERÁ SAHALA PO HVĚZDÁCH   RECENZE  Hodnocení  3/5
  2. SPÁLENÁ OBLOHA  RECENZE  Hodnocení  5/5 - Druhý nejlepší titul za Duben
  3. KRÁTKÝ DRUHÝ ŽIVOT BREE TANNEROVÉ  RECENZE  Hodnocení  3/5
  4. ODVEĎ MĚ DOMŮ  RECENZE  Hodnocení  4/5
  5. OFICIÁLNÍ ILUSTROVANÝ PRŮVODCE - recenzi jsem ani nepsala  Hodnocení  2/5

Celkově jsem přečetla 5 knížek + 1 průvodce + 1 kuchařku + 1 dětskou knížku. Paráda :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat